Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2018 13:05 - Австралия - невероятна фауна и местни
Автор: u4itel Категория: Туризъм   
Прочетен: 3739 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 19.06.2018 13:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Този път няма да узнаете дали и аз съм била там. Така реших да бъде, понеже аз съм видяла доста места, но до 32-годишна възраст си бях учителката по английски, която дори не беше виждала Англия. После като я видях на 35, забравих това, с което смятах да заблуждавам, че съм ходила там: как се стига от всяка 1 точка на Лондон до Трафалгар скуеър. Дразнех се, че не знаех подробности: например меки ли са седалките в автобусите. А мои ученици се хвалеха, че предишната им учителка им казала, че можеш да накараш чрез звънец автобусът да спре навсякъде, дори да няма спирка. Е, аз това нещо не можах да го направя и тогава съжалих, че не съм се сетила и аз да измисля подобна шега.
 Но сега иде реч за Австралия:
image image
 И така виза: трябва Ви, обаче по Интернет, безплатна е. Могат да Ви поискат, като доказателство, че работите и че Ви е даден отпуск: подписана служебна бележка на английски с текст свободен, която обяснява колко Ви е нетното заплащане и колко отпуск Ви дават и т.н. Могат също да Ви поискат извлечение от сметката, по която получавате заплата, също да е с някоя и друга основна дума на английски, така че да няма нужда от превод. Ако банката или работодателят Ви са напълно неграмотни и не могат да издадат кратък документ на английски, то Ви трябват преводи от одобрени от Австралия преводачи. За по-сигурно закрепете в профила Ви самолетните билети.
 Най-интересните точки на Австралия, разбира се: Сидни (с прочутата опера, която е на пристанището), Канбера, Мелбърн. Мелбърн, като бивша столица на Австралия, впечатлява с пълен блясък, както и с Китайския си квартал. От Сидни стигате до Канбера с влак или автобус за малко време, но от Канбера до Мелбърн е добре с нощен автобус да изминете 9-те часа. Полетите от други страни са най-евтини от и за Мелбърн. А Мелбърн предлага за около 150 австралийски долара (около 160 български лева) еднодневни екскурзии до остров Филип с показно стригане на овца и нощен поход на пингвини, като трябва да си вземете със себе си по-дебели дрехи за нощта. Тези екскурзии включват и посещение на парк с коали и възможност за снимка с тях, както и обед, като трябва да кажете дали сте вегетарианец. Имате и 1 час възможност за плаж. Екскурзията със скалите "Дванадесетте апостоли" за някои може да е малко по-скучна, но е с живописни скали.
 Разбира се, скъп е полетът до северна Австралия, дори и вътрешен такъв. Впечетляващ е обаче град Кернс с Големия бариерен рийф, за който не липсват екскурзии, дори с хеликоптер или с екипировки за гмуркане под наем, но не им се хващайте, ако не сте добър плувец или не Ви се гледа от високо. Лодките/корабите с прозрачно дъно са нелоши. А най-голямата атракция е близкият до Кернс резерват: Куранда рейнфорестейшън - можете да видите в клетка дори тазманийски дявол или щраусоподобната птица казуари. В този резерват ще видите аборигени, които на английски език ще Ви разкажат за обичаите си и ще Ви накарат да потанцувате с тях, като тяхното шоу струва около 25 австралийски долара. Също можете да се снимате с коала или малък крокодил с лепенка около устата. Стига се от Кернс с автобус за по-малко от 10 австр. долара за едната посока. В селцето Юнгабура, около главния му път, има вада, в чиито тинести води можете да видите птицечовки.
 Трудно е в Австралия да се види ему, но пък от влак от и за Сидни можете да видите немалко кeнгура или уалаби.
 

Мелбърн:

image image
imageimage




Гласувай:
5



1. rosiela - С интерес прочетох материала ви,
19.06.2018 20:32
аз също съм ходила в Сидней и Мелбърн от университета, с група българисти, обмяна на опит с българи от Австралия и спонсорирано не помня вече как беше и от кого. Прекрасна държава. Имам и пътепис "До Австралия и назад". Минахме и други градове, позабравила съм ги вече, но впечатленията ми бяха отлични. Като например по "Алберт Роуд" до океана.
цитирай
2. rosiela - Самолетът " Джъмбо джет" го взехме от Белград,
19.06.2018 20:34
единият път зареди в Хонконг, единият път в Дубай. Как ме върнахте в спомените.
цитирай
3. u4itel - Очаквайте още мои статии за Австралия.
20.06.2018 01:49
rosiela написа:
единият път зареди в Хонконг, единият път в Дубай. Как ме върнахте в спомените.

Очаквайте още мои статии за Австралия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: u4itel
Категория: Други
Прочетен: 506611
Постинги: 238
Коментари: 189
Гласове: 878
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031